Preparat
do smarowania, regeneracji i zabezpieczania przed zużyciem powierzchni tarcia
łańcucha motocykowego.
Ceramizer® CMC można stosować
w motocyklach szosowych jak i off-road, poddawanych wszelkiego typu
obciążeniom.
1
opakowanie zawiera 4 dozy (4 x 4 gram).
Ceramizer
CMC - preparat do smarowania, regeneracji i zabezpieczania przed zużyciem
powierzchni tarcia łańcucha motocyklowego.Korzyści:
Zapewnia stałą ochronę trących się
powierzchni łańcucha i zatrzymuje procesy jego zużycia. Ogniwa stają
się bardziej odporne na nagłe przeciążenia.
Zmniejsza
hałas pochodzący od pracy łańcucha i zębatek.
Wydajne i wygodne smarowanie, jedna aplikacja umożliwia
pokonywanie do 1000 km przebiegu nawet przy
wysokich obciążeniach.
Opakowanie zawiera 4
aplikatory po 4 gram
każdy, co starcza na
~4000 km przebiegu (4 aplikacje x 1000 km).
Aplikatory są małe i lekkie co ułatwia ich przechowywanie w
podróży.
Preparat jest skuteczny zarówno w łańcuchach typu O-ring, X-ring jak i
Z-ring.
Aplikacja za pomocą strzykawki pozwala precyzyjnie nanosić smar na łańcuch
zachowując w czystości pozostałe elementy motocykla.
Dzięki podwyższonej lepkości rozbryzgiwanie przy wyższych prędkościach
jest minimalne (pod warunkiem prawidłowej, równomiernej aplikacji).
Aktywne nano komponenty wyrównują
mikrodefekty i błyskawicznie obniżają do minimum współczynnik tarcia pomiędzy
łańcuchem a zębatkami przez co wydatnie poprawiają
proces smarowania trących się detali.
Penetruje szczeliny łańcucha zabezpieczając łańcuch i zębatki przed
zużyciem i korozją.
Skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i sportowych.
Smar tworzy warstwę
ceramiczno-metalową na powierzchniach tarcia łańcucha
i zębatek powodując
regenerację przez co wydłuża okres eksploatacji łańcucha i zębatek oraz
przeciwdziała rozciąganiu łańcucha. Dodatkowo smar jest hydrofobowy
tzn. odporny na zmywanie w trudnych warunkach
atmosferycznych.Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń,
w trakcie ich normalnej eksploatacji. Procesy termodynamiczne zachodzące na
powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we
wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie
stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika
tarcia.
Proces
narastania sam optymalizuje szczeliny trących się detali i po osiągnięciu
wartości nominalnych, zatrzymuje się samoczynnie, odbudowując powierzchnie w
sposób niemalże idealny.Oznacza to, że w miejscach bardziej wytartych lub
tam gdzie powstały rysy, odbudowuje się grubsza warstwa niż w
miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy idealnej
(pożądanej) geometrii trących się detali.
Jeśli masz wątpliwości czy dana część pasuje do Twojego samochodu, zadzwoń pod numer +48 32 217 72 11.